Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

  • Denne begivenhed er allerede afholdt.

Europa-Café

februar 23, kl. 10:00 - 12:30
Gratis

Er “Vesten” sendt til destruktion? Hvad kan vi gøre for at holde sammen på Europa, når Trump & Co. tramper rundt som en elefant i en glasbutik? På den årlige sikkerhedskonferencen i München i den forgangne weekend, der havde udsendt en rapport med titlen “Under Destruction”, talte den amerikanske udenrigsminister Rubio smukke ord – hvorefter han fortsatte sin Europarejse med et besøg i Ungarn.

Og hvorfor netop Ungarn? Er der tale om et støttebesøg til Viktor Orban, der er hårdt trængt i valgkampen op til det ungarske valg 12. april? Bliver vi forrådt? Hvad gør vi?

Europa-Café 23. feb i Byens Hus – lige ved Hellerup station – er et sted, hvor vi mødes over en kop kaffe og en croissant den sidste mandag eller tirsdag i hver måned kl. 10-13 for at diskutere emner, vi er optaget af, inden for europæisk politik og kultur. Alle er velkomne.

På Caféens vegne,
Ole Aabenhus, vært.

Detaljer

Arrangør

  • Ole Aabenhus
  • Telefon 53539424
  • E-mail oaa@openhousemedia.dk

Sted